Socialné siete: Ako s nimi začať

Socialných sietí je mnoho a stále vznikajú nové. Trávime na nich celé dni a mnoho z vás rozmýšla ako ich využiť pre svoje podnikanie. Otázka znie ako začať a ako socialné siete pochopiť tak aby ste sa nestratili.

Socialné média

Socialné média

Facebook? Nie je to jediná sociálna sieť ktorá vám môže pomôcť odprezentovať vaše podnikanie.

Aby ste mohli úspešne začať využívať sociálne siete je pre vás nevyhnutné spoznať svoj produkt. Vyskúšajte si váš produkt z pohľadu klienta. Prečítajte si recenzie. Spoznajte silné a slabé stránky. Ukážte svoj produkt svojím kamarátom, možno budete prekvapený čo sa dozviete.

Určte si ciel ktorý chcete dosiahnúť. Robiť facebook preto aby ste mali a boli na facebooku nie je najlepší nápad. Prestane vás to baviť a váš profil skončí ako mnoho iných. Neaktualizovaný, nezodpovedané otázky, skôr na škodu ako na úžitok.

Chcete byť k dispozícií zákazníkom ako help desk? Chcete získať mesačne desať tisíc fanúšikov? Chcete svoj produkt priblížiť klientom? Ukázať zákulisie firmy? Predávať? Urobte si v tom jasno. Bez ciela nie sú výsledky.

Pre Slovensko platí že Facebook sa hodí takmer na všetko a pre každého. Ostatné socialné siete sú rozumným doplnením marketingovej aktivity. Je ale potrebné si uvedomiť že nemôžete byť všade.

  • Twitter
  • Google+
  • Youtube
  • Slideshare
  • FourSquare
  • Pinterest
  • LinkedIn

Potrobné vysvetlenie o čom jednotlivé socialné siete v inom článku. Pokial si nie ste istý ktoré sociálne siete používať, píšte komentár alebo mail.

Tento záznam bol pridaný do Nezaradené dňa od .

O Matúš Hajduk

Pomáham, radím, hodnotím, učím vás. Čítam, píšem, fotím, hrajem sa. Som aj konzultant pre internetový marketing, sociálne médiá, webovú použiteľnosť a SEO. Rád asistujem pri navhovaní vízie, formulovaní zamerania, realizovaní prieskumov, rozvíjaní firemnej kultúry a tvorbe firemnej identity. Poskytujem poradenstvo a praktickú pomoc. Učím chápať marketing a reklamu. Špecializujem sa na marketing pre malých a stredných. Nepracujem zadarmo ale naučil som sa s malým rozpočtom dosahovať citeľné výsledky a viditeľné napredovanie. Pre náročných marketingovú činnosť zabezpečujem v spolupráci s reklamnou agentúrou LAVACOM z pozície account manažéra. Nie som opatrne zdvorilý. Pri spolupráci otvorene prezentujem svoj názor a nebojím sa povedať “Toto je kravina.”

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Môžete použiť tieto HTML značky a atribúty: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>