Nestrácajte čas prácou na reklame, venujte energiu do budovania najlepšej služby a nechajte reklamu na zákazníkoch. Ak budete mať naozaj kvalitnú službu, tak to jednoducho bude fungovať.
Akákoľvek reklamná prezentácia je dobrá, ale je to vlastne len galéria fotiek s kopou krásnych slov. Na to sa ale dnes už nedá spoliehať, je ťažké sa od ostatných odlíšiť a zaujať.
Späť ku koreňom služby
Musíte sa vrátiť ku koreňom služby. Úspešné produkty musia byť založené na perfektných službách, o klienta musí byť náležite postarané, musí zažiť niečo nadštandardné a z tohoto poznania by mal vychádzať váš koncept.
Marketing je vo svojej podstate veľmi tradičné odvetvie. Povesť si budujete dlhodobo, nemôžete si ju kúpiť. Nemôžete ju získať z dňa na deň.
Reklamné agentúry a služby
Mnoho reklamných agentúr, marketingových konzultantov a podnikatelia všeobecne robia svoju prácu tak, ako boli zvyknutí posledných desať rokov. Zabúdajú ale na to, že doba ide dopredu a marketing sa mení spoločne s ňou. Hlavným dôvodom je internet, ktorý otvára obzory. Každý si môže jednoducho o vás zistiť čo potrebuje. Väčšine stačí jedna zlá skúsenosť a máte na internete zlú referenciu. Váš boj o povesť začal.
Služby sú predovšetkým o spokojnosti klienta. Ľudia sa neženú za pekným vizuálom a sladkými slovami. Pekných letákov dostávame denne do schránky desiatky a aj keď si to niektorí nechcete priznať, určite máte konkurenciu ktorá bojuje o toho istého klienta ako vy.
Vyžadovaná je kvalita odvedenej práce. Dajte si záležať. Ľudia najviac dajú na odporúčania. Postarajte sa, aby boli čo najlepšie.
Moderný marketing a služby
Firmy ktoré pochopili trend dnešnej doby majú človeka na prácu so sociálnymi médiami ktorý buduje vaše meno, tlačením na dodržiavanie štandardov a prezentáciou vašich obdivuhodných služieb. Doporučenia a povzbudivé komentáre dostanete na základe perfektných služieb a po nevšedných skúsenostiach od vašich spokojných klientov.
U nás hovoríme že dobrá skúsenosť podnecuje k tomu aby sa klient o svoju obľúbenú službu podelil s ostatnými. Stačí byť na klienta napojený, prekvapiť a zaujať.
Dá sa to aj v zariadení, ktoré nie je najlepšie alebo najmodernejšie.
Na tejto báze môže fungovať akákoľvek služba. Je jedno či sa jedná o kaviareň, reštauráciu, hotel, alebo kaderníčku s jedným kreslom. Vždy musíte prezentovať svoju unikátnosť a sústrediť sa na klientelu, ktorá práve vaše prednosti vyhľadáva. Každý chce skúsiť niečo unikátne, zaujímavé a jedinečné. Keď ste skvelá v umývaní vlasov, postavte na tom.
Matúš Hajduk
Som aj konzultant pre internetový marketing, sociálne médiá, webovú použiteľnosť a SEO. Neváhajte a kontaktujte ma!!
hajduk.matus@gmail.com
+421 944 400 123